Aktualności

Masz starą Kartę Mieszkańca? Wymień ją do końca grudnia 2023

14.11.2023 r.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców i partnerów programu, na początku roku wprowadziliśmy nową (odnowioną) formułę Karty Mieszkańca. Najważniejsza zmiana to ta, że karta jest teraz dostępna w formie aplikacji na telefony (na wszystkie systemy: IOS, Android i Huawei). Posiadając wersję elektroniczną karty można zawnioskować o kartę plastikową.

Użytkownicy starej Karty Mieszkańca muszą złożyć wniosek o wyrobienie nowej

Warto wiedzieć, że nowa Karta Mieszkańca Gminy Tarnowo Podgórne jest zupełnie nowym programem, który zastąpił ten funkcjonujący przez ostatnie lata. Oznacza to, że wszyscy, którzy nie wyrobili jeszcze nowej Karty Mieszkańca, a mają starą (wyłącznie kartą plastikową), aby otrzymywać ulgi/zniżki w punktach partnerskich muszą złożyć wniosek o nową kartę.

Dlaczego trzeba zmienić Kartę Mieszkańca?

Nowy program Karty Mieszkańca jest nowoczesnym systemem, który postanowiliśmy wprowadzić w celu uatrakcyjnienia oferty dla mieszkańców i przedsiębiorców, a jednocześnie jest narzędziem, które pozwala nam weryfikować przyznawane zniżki wyłącznie dla osób, które płacą podatki w Gminie Tarnowo Podgórne. Zgodnie z regulaminem nowego systemu, mieszkaniec raz w roku będzie zobowiązany przez aplikację Karta Mieszkańca przesyłać pierwszą stronę zeznania PIT, co będzie potwierdzeniem płacenia podatków tutaj – w Gminie Tarnowo Podgórne.

Co zrobić, aby złożyć wniosek o nową Kartę Mieszkańca?

  1. Wejdź na stronę internetową www.kartamieszkanca.tarnowo-podgorne.pl
  2. W górnym prawym roku strony kliknij zielony przycisk „Zarejestruj się”.
  3. Uzupełnij dane w formularzu.
  4. Zaznacz wymagane zgody.
  5. Pokaże Ci się komunikat „Konto zostało założone pomyślnie”.
  6. Otwórz swoją skrzynkę adresu email, na który założyłeś konto karty. W otrzymanym e-mailu potwierdź założenie konta klikając przycisk „Aktywuj konto”. Jeżeli nie możesz znaleźć wiadomości w skrzynce odbiorczej, koniecznie przejrzyj swój SPAM.
  7. Wróć na stronę karty mieszkańca i wybierz „Zaloguj się”. Wprowadź prawidłowe dane logowania (login i hasło).
  8. Po poprawnym zalogowaniu, w zakładce „Moje konto” kliknij przycisk „Złóż wniosek”.
  9. Otworzy się lista formularzy, z której wybierz i kliknij „Dołącz do programu Karta Mieszkańca”.
  10. Uzupełnij dane formularza oraz wgraj zdjęcie i na końcu kliknij przycisk „Złóż wniosek”.
  11. Pobierz aplikację na smartfona „Karta Tarnowo Podgórne” i zaloguj się do swojego konta.
  12. Karta zostanie aktywowana po pozytywnym zweryfikowaniu i zaakceptowaniu użytkownika przez Urząd Gminy Tarnowo Podgórne (maksymalnie do 30 dni od założenia konta).
  13. W przypadku chęci posiadania karty plastikowej należy wejść w „Moje konto”, następnie kliknąć przycisk „Złóż wniosek” – wybierz wniosek dotyczący złożenia karty plastikowej.

Masz pytania dotyczące funkcjonowania Karty Mieszkańca? Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

BENEFITY

PARTNERZY KARTY MIESZKAŃCA

WIĘCEJ INFORMACJI O KARCIE MIESZKAŃCA